Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Talent management v telekomunikační společnosti
Nováková, Nikola ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Spirit, Michal (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na talent management v nejmenované telekomunikační společnosti. Cílem práce je analýza talentových programů v této společnosti a návrh řešení identifikovaných chyb v řízení talentů. Práce je členěna do teoretické a praktické části. V části teoretické jsou vysvětleny základní pojmy talent managementu, jeho vývoj a význam. Následně jsou definovány složky talent managementu a jeho možné přínosy a rizika pro společnost. Teoretická část je zakončena zkoumáním právní úpravy talent managementu v České a Slovenské republice. V praktické části jsou na základě polostrukturovaného rozhovoru se zástupci společnosti, pozorování na základě stáže u společnosti a interních dokumentů a dotazníků firmy analyzovány talentové programy, které firma nabízí. V posledních kapitolách praktické části jsou na základě analýzy identifikovány chyby v řízení talentů a navrhnuta řešení talent managementu.
Talent management
Chvátalová, Aneta ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Cetkovský, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem talent management (TM). Jejím cílem je na základě sekundárního a primárního výzkumu provést analýzu současného stavu programů talent managementu ve vybraných společnostech a stanovit nejlepší osvědčené postupy. V části teoretické je nejprve objasněn pojem strategický HR management a následně je představen talent management jako jedna z jeho priorit. Dále jsou definovány základní pojmy talent, zaměstnanec s vysokým potenciálem či nadstandardním výkonem, klíčový pracovník a talent management včetně jeho vývoje, přínosů a rozdílných přístupů. Následně jsou popsány jednotlivé aktivity patřící do procesu řízení talentů a jsou zmíněna úskalí TM. Praktická část je rozdělena do dvou oblastí. První z nich se týká výzkumu ve čtyřech oslovených společnostech a vyhodnocení jejich současných programů talent managementu. Vzhledem ke skutečnosti, že se talent management stále více týká tzv. Generace Y, druhá část je věnována právě této nově nastupující generaci a jejímu pohledu na pracovní život. Závěrečná část obsahuje shrnutí a doporučení v podobě nejlepších osvědčených postupů v oblasti talent managementu.
Assessment centrum a jeho uplatnění ve firemní praxi
Špatenková, Jana ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Cipro, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce je shrnutí teoretických poznatků a následná analýza Assessment centre -- moderního metodického postupu používaného při výběru zaměstnanců z většího počtu uchazečů. Cílem také bylo na základě výsledků navrhnout sjednocený postup při výběru zaměstnanců. Analýza zabývající se připraveností Assessment centre, jeho vlastním průběhem, posouzením kompetentnosti a odbornosti členů komise, náplní pracovní pozice, požadavky na nové pracovníky, kritérii výběru a analýzou spokojenosti účastníků s průběhem Assessment centre byla uskutečněna na dvou pracovištích Pojišťovny "XY", která přistupují k Assessment centre na pozici operátora zcela odlišně. Jako metodologický základ analýzy AC byla použita výzkumná metoda pozorování, a to pozorování volné i částečně standardizované. Spokojenost účastníků s průběhem AC byla zjišťována prostřednictvím dotazníkového šetření, písemného dotazování kandidátů.
Programy globálního talent managementu
Krejčová, Markéta ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent) ; Formánková, Dana (oponent)
Hlavním cílem této práce bylo vytvořit model talent managementu, který vychází ze získaných teoretických znalostí a příkladů správné praxe ze společností, které v posledních letech implementovaly program talent managamentu a zároveň jej otestovat v praxi. Model představuje talent management jako nikdy nekončící proces plánování, získávání, výběru, rozvoje, řízení a hodnocení talentovaných pracovníků, který se v budoucnu stane konkurenční výhodou a strategickou zbraní společnosti v boji s konkurencí. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První seznamuje s pojmy, specifickými nástroji a metodikou, druhá, empiricko-metodická, se věnuje hlavnímu cíli, tedy vytvoření modelu a zhodnocení jeho aplikovatelnosti prostřednictvím kvalitativního výzkumu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.